Ви тут: Головна Діяльність Наші проекти Міжкафедральний проект

Міжкафедральний проект

Міжкафедральний проект
між кафедрою фізичної реабілітації та біокінезіології Факультету здоров’я, фізичного виховання та спорту і
кафедрою педагогіки та психології Педагогічного інституту

 

У жовтні - листопаді 2017 року розроблено міжкафедральний проект між кафедрою фізичної реабілітації та біокінезіології Факультету здоров’я, фізичного виховання та спорту і кафедрою педагогіки та психології Педагогічного інституту.

Тема проекту: Порівняльний аналіз фізичної працездатності, психофізіологічних особливостей та рівня здоров’я першокурсників Факультету здоров’я, фізичного виховання та спорту та Педагогічного інституту.

Мета – дослідити фізичну працездатність, психофізіологічні особливості та рівень здоров’я першокурсників Факультету здоров’я, фізичного виховання та спорту та Педагогічного інституту.

Завдання:

1.Визначити фізичну працездатність першокурсників Факультету здоров’я, фізичного виховання та спорту та Педагогічного інституту.
2.Дослідити психофізіологічні особливості першокурсників Факультету здоров’я, фізичного виховання та спорту та Педагогічного інституту.
3.
Встановити рівень здоров’я першокурсників Факультету здоров’я, фізичного виховання та спорту та Педагогічного інституту.
4.
Зробити порівняльний аналіз одержаних показників першокурсників Факультету здоров’я, фізичного виховання та спорту та Педагогічного інституту.
5.
На основі одержаних даних зробити висновки та рекомендації щодо поліпшення чи збереження стану здоров’я.

Об’єкт – першокурсники Факультету здоров’я, фізичного виховання та спорту та Педагогічного інституту.

Предмет – фізична працездатність, психофізіологічні особливості та рівень здоров’я першокурсників Факультету здоров’я, фізичного виховання та спорту та Педагогічного інституту.

Методи дослідження: вимірювальні процедури, інтерпретація результатів дослідження.

Обладнання для проведення дослідження: тонометр, пульсометр, секундомір, спірометр сухийпортативний ССП, ростомір, терези, комп'ютерна психофізіологічна програма.

Очікувані результати: рекомендації щодо поліпшення чи збереження стану здоров’я першокурсників Факультету здоров’я, фізичного виховання та спорту та Педагогічного інституту.

У робочу групу від кафедри фізичної реабілітації та біокінезіології Факультету здоров’я, фізичного виховання та спорту входять:

  • Бісмак Олена Василівна – завідувач кафедри, кандидатнаук з фізичного виховання і спорту, доцент
  • Неведомська Євгенія Олексіївна – доцент, кандидат педагогічних наук, доцент
  • Тимчик Олеся Володимирівна – кандидат біологічних наук, доцент
  • Полковенко Ольга Володимирівна – кандидат біологічних наук, доцент.

У робочу групу від кафедри педагогіки та психології Педагогічного інституту входять:

  • Іванюк Ганна Іванівна – завідувач кафедри,доктор педагогічних наук, професор
  • Мойсак Олександр Данилович – старший викладач.

І етап реалізації міжкафедрального проекту

Розпочато І етап реалізації Проекту: визначення фізичної працездатності першокурсників Факультету здоров’я, фізичного виховання та спорту та Педагогічного інституту.

 

ІІ етап реалізації міжкафедрального проекту

Протягом листопада-грудня 2017 року триває ІІ етап реалізації Проекту: визначення фізичної працездатності першокурсників Факультету здоров’я, фізичного виховання та спорту та Педагогічного інституту.

В ході дослідження було обстежено 60 студентів-першокурсників денної форми навчання спеціальностей «Дошкільна освіта» та «Початкова освіта» Педагогічного Інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.

Обладнання: тонометр, пульсометр, секундомір, спірометр, ростомір, терези, комп'ютерна психофізіологічна програма

План дослідження:

  1. Визначення фізичної працездатності першокурсників.
  2. Розрахунок максимального споживання кисню (МСК) першокурсниками.
  3. Визначення рівня фізичної працездатності (в %) від належного максимальногоспоживаннякисню.
  4. Визначення рівня здоров’я студентської молоді на основі експрес оцінки функціонального стану організму (за методикою проф. Г.Л. Апанасенко)
  5. Визначенняочікуваногорівняфізичного стану першокурсників.

Грудень 2017. Триває обробка протоколів.

Встановлено, що функціональний стан серцево-судинної системи студентів-першокурсників як інформативний показник їх здоров’я й адаптації до навантажень характеризується істотними коливаннями та тенденцією до погіршення, особливо після функціональних проб, пов’язаними з процесами незавершеного біологічного дозрівання в юнацькому віці, індивідуальними особливостями вегетативної нервової системи студентів, рівнями навчальних навантажень, фізичної підготовки і рухової активності, соціально-економічними та екологічними умовами їх проживання.



 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Діяльність Наші проекти Міжкафедральний проект