Ви тут: Головна Про Факультет Центри розвитку компетентностей Медико-біологічний центр компетентностей

Медико-біологічний центр


На кафедрі фізичної реабілітації та біокінезіології створено Медико-біологічний центр (ауд. 205).


Керівник Центру
– к.п.н., доцент Неведомська Євгенія Олексіївна.


Актуальність створення Центру зумовлена необхідністю забезпечення якісної фахової підготовки студентів-майбутніх фахівців зі спеціальностей «227 Фізична терапія, ерготерапія», «017 Фізична культура і спорт», створенням для них професійно-орієнтованого навчального середовища.


Мета створення Центру:
розвиток у студентів – майбутніх фахівців з фізичної реабілітації та фізичної культури і спорту наукового мислення, дослідницької компетентності медико-біологічного спрямування, уміння творчо вирішувати професійні завдання.


Завдання Центру:

  • сприяння підвищенню ефективності професійної компетентності, зокрема медико-біологічної, студентів –майбутніх фахівців з фізичної реабілітації та фізичної культури і спорту шляхом практичного впровадження сучасних інноваційних технологій у навчальному процесі;
  • формування в студентів стійкої мотивації здоров’я та здорового способу життя;
  • розвиток дослідницького мислення, самостійності, рефлексивних здібностей в студентів;
  • формування уміння проводити медико-біологічні дослідження під час практичних занять та роботи наукового гуртка «Гармонія здоров’я»;
  • здійснення науково-дослідної діяльності як студентів, так і викладачів Факультету здоров’я, фізичного виховання та спорту.

 

Розв’язанню зазначених завдань під час проведення практичних занять з дисциплін сприятиме обладнання Центру:

«Анатомія людини і спортивна морфологія», «Нормальна анатомія людини» (20 год)

  • Мікроскопічне дослідження клітин людського організму.
  • Встановлення взаємозв’язку будови і функцій тканин людського організму.
  • Порівняльна характеристика тканин людини і тварин.

        jkjk                 edr   

«Анатомія людини і спортивна морфологія», «Нормальна анатомія людини», «Фізіологія рухової активності», «Біомеханіка», «Біокінезіологія» (40 год)


  • Дослідження кісток скелета, їхньої форми та місце розташування, особливості типів з’єднання кісток.
  • Встановлення місць прикріплення м’язів до кісток, основних груп м’язів організму.
  • Різновиди суглобів: анатомічні та фізіологічні особливості.
     yui                      rty                  


y89

 

 

 

 

 

 

 

 

«Анатомія людини і спортивна морфологія», «Нормальна анатомія людини», «Фізіологія людини»,«Нормальна фізіологія людини та вікова фізіологія» (40 год)


  • Дослідити відділи головного мозку людини, їхнє взаєморозташування та біологічне значення.
  • Місце розташування рухових та мовленнєвих центрів.

    uuuy

 

 

 

 

 

 

 

«Анатомія людини і спортивна морфологія», «Нормальна анатомія людини», «Нормальна фізіологія людини та вікова фізіологія», «Фізіологія людини та рухової активності», «Біомеханіка», «Біокінезіологія» (40 год)

 

  • Дослідження органів, фізіологічних та функціональних систем організму: анатомічні і фізіологічні особливості людини під час спокою та фізичного навантаження.
  • Взаємозв’язок будови і функцій органів.

               iop    90o9
    lk78            tgyuy

 

«Фізіологія людини», «Нормальна фізіологія людини», «Нормальна фізіологія людини та вікова фізіологія»,«Фізіологія людини та рухової активності», «Біомеханіка», «Біокінезіологія» (40 год)

  • Дослідження пульсу, життєвої ємності легень, фізіологічних показників організму, функціонального стану людини, фізіологічні особливості у стані спокою та під час фізичного навантаження.

            hg8      uiu
898          o89

 

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Про Факультет Центри розвитку компетентностей Медико-біологічний центр компетентностей