Інформація щодо кадрових служб районних управлінь освіти м.Києва
Резюме. Поради щодо оформлення
Резюме – документ, що надає роботодавцю коротку, позитивну й достовірну інформацію про кандидата на вільне робоче місце та служить основою запрошення на співбесіду.
Мета резюме – зацікавити роботодавця в кандидатурі претендента на вакансію.
Основні вимоги до написання резюме:
- інформацію в резюме викладайте лаконічно, правдиво та грамотно;
- не використовуйте абревіатури і специфічні терміни;
- надавайте тільки ту інформацію, яку можна підтвердити;
- описуйте тільки позитивні сторони своєї професійної діяльності.
Структура резюме:
- прізвище, ім’я, по батькові;
- основні особисті дані: дата народження, адреса, телефон;
- мета пошуку роботи (короткий опис посади, на яку Ви розраховуєте);
- освіта та професійна підготовка (навчальні заклади, курси, отримана кваліфікація);
- досвід роботи: подається у зворотній хроно- логічній послідовності, наголос робиться на найважливішій інформації;
- додаткова інформація (знання мов, уміння користуватись комп’ютером, ділові якості, наявність прав водія тощо);
- дата складання резюме (поточна).
Резюме повинно бути добре структурованим, конкретним, читабельним. Граматичні, орфографічні, друкарські помилки не допустимі.
Резюме оформлюється на сторінці формату А4, шрифтом Times або Arial, розмір кегля від 12 до 14 пунктів.
Склавши резюме, спробуйте подивитися на нього очима того спеціаліста (роботодавця), якому Ви його адресуєте.
Підготовка до першої співбесіди
1. Заздалегідь складіть невеликий текст – розповідь про себе на співбесіді. Перерахуйте тільки найголовніше, що може цікавити роботодавця: вік, освіта, додаткові курси, знання іноземної мови, досвід роботи, практичні вміння, свої проекти або напрацювання.
Якщо є рекомендації з попередніх місць роботи або хороші відгуки, обов’язково візьміть їх з собою. Стануть в нагоді грамоти, дипломи, похвальні листи та інші відзнаки.
2. Продумайте, як одягтися на співбесіду. Для першого візиту до керівництва найкраще підійде стриманий стиль одягу.
Відсутність яскравих фарб в одязі і надлишку прикрас, строгість крою костюма або плаття скажуть про ваш добрий смак. А це вже плюс.
3. Не хвилюйтеся. Ваша нервозність може бути розтлумачена, як невпевненість. Спокій допоможе вам дати правильні відповіді і в цілому справить гарне враження. Можете прийняти заспокійливе, якщо сильно нервуєте.
4.Щоб знати, які запитання ставлять на співбесіді, можна поспілкуватися з тими, хто вже проходив цю процедуру. А краще самі подумайте, що може цікавити роботодавця саме в цій посаді, саме в цій сфері діяльності.
5. Можуть бути й каверзні питання на співбесіді, і логічні завдання на співбесіді, і не зовсім зрозумілі жарти на співбесіді. Ніхто не знає, що спаде на думку роботодавцю.
Ваше завдання триматися спокійно. Ну не можете ви відповісти на це питання, так і скажіть. Ви не повинні зображати генія і всезнайку. Ви знаєте те, що вам належить знати за посадою та освіті.
Виявити при співбесіді слабкі сторони здобувача роботи – це не є мета роботодавця. Каверзні питання швидше покликані переконати роботодавця у своєму виборі.
6.Підготуйте свої питання роботодавцю на співбесіді. Це дуже важливо. Ви покажете, що не наосліп претендуєте на дану посаду, а маєте про неї повне уявлення.
Не соромтеся запитати про заробітну плату. Ви ж не станете працювати безкоштовно. Уточніть абсолютно всі моменти.
Успіхів!