15 травня 2018 року під час секційної сесії «Фізична терапія та ерготерапія, біомеханіка, фізіологія спорту» (модератор О.В. Бісмак, завідувач кафедри фізичної реабілітації та біокінезіології) у рамках Міжнародної науково-практичної конференції «Здоров'я, фізичне виховання і спорт: перспективи та кращі практики» було подано звіт щодо реалізації міжкафедрального проекту між кафедрою фізичної реабілітації та біокінезіології Факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту та кафедрою педагогіки та психології Педагогічного інституту.
Робоча група: Бісмак О.В., Неведомська Є.О., Тимчик О.В., Полковенко О.В.
Доповідач - Тимчик О.В.
Висновки дослідження: Студенти першокурсники вищого навчального закладу мають переважно середній, вище середнього та високий рівні фізичного стану за О.А. Пироговою, які сумарно зустрічаються в 87,7% випадів.
П’ята частина (22,3%) студентів мають нижче середнього та низький рівні фізичного стану, що потребує індивідуального підходу до складання програм фізичної підготовки.
Встановлено переважання фізичного стану студентів, які були шульгами, порівняно з правшами.
Студенти першокурсники, які навчаються за напрямком підготовки «Фізичне виховання та спорт» мають найбільш розвинутий фізичний стан – серед них виявляється найбільша кількість (40,0%; 14 випадків із 35) високого рівня фізичного стану.