Неведомська Євгенія Олексіївна
Доцент кафедри фізичної терапії та ерготерапії
Кандидат педагогічних наук, доцент
- Анатомія, фізіологія і патологія розвитку: Анатомія, фізіологія і патологія мовленнєвих та сенсорних систем;
- Нормальна анатомія людини;
- Університетські студії: Вступ до спеціальності;
- Анатомія і фізіологія: Анатомія людини і спортивна морфологія;
- Анатомія і фізіологія людини;
- Нормальна фізіологія людини та вікова фізіологія;
- Інтегровані моделі знань і навичок з фізичної терапії, ерготерапії.
Освіта:
- 1986 - Київський національний університет імені Тараса Шевченка; Спеціальність „Біофізика”, Кваліфікація „Біолог-біофізик, викладач біології та хімії”.
- 2006 - отримала науковий ступінь кандидата педагогічних наук, 2009 - присвоєно звання "доцент".
Досвід роботи:
- 1986 - 1991 – вчитель біології і хімії знз №160 Дарницького р-ну м. Києва.
- 1991 - 1993 – вчитель біології і хімії знз №289 Дарницького р-ну м. Києва.
- 1993 - 2003 – методист кафедри природничо-математичних дисциплін і старший викладач Київського міського інституту удосконалення вчителів.
- 2003 - 2008 – старший викладач кафедри анатомії та вікової фізіології Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка.
- з 2006 і дотепер – член редакційної колегії фахового журналу «Біологія і хімія в рідній школі» (до 2012 р. журнал виходив у світ під назвою «Біологія і хімія в школі», до 2014 р. – під назвою «Біологія і хімія в сучасній школі»).
- 2008 – доцент кафедри анатомії, вікової фізіології і гігієни Інституту психології і соціальної педагогіки Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка.
- 2010 – 2013 – доцент кафедри анатомії і фізіології людини Інституту психології та соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка.
- 2013-2016 – доцент кафедри анатомії і фізіології людини Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.
- 2016 - теперішній час - доцент кафедри фізичної терапії та ерготерапії Факультету здоров'я, фізичного виховання і педагогіки спорту Університету Грінченка.
Формування наукових понять під час викладання біологічних дисциплін.
Формування здоров’язбережувального простору під час пізнавальної діяльності студентів.